Η αγαπημένη συνήθεια του τοστ στην καθημερινή διατροφή

Image Post
Η αγαπημένη συνήθεια του τοστ στην καθημερινή διατροφή

Η αγαπημένη συνήθεια του τοστ αποδεικνύεται ακόμα πιο ωφέλιμη και απαραίτητη στην καθημερινή διατροφή.

Ο σύγχρονος τρόπος διατροφής, που χαρακτηρίζεται από την πολύωρη καθιστική εργασία, την υιοθέτηση του δυτικού τρόπου διατροφής με κυρίαρχη την κατανάλωση του έτοιμου πρόχειρου φαγητού, έχει οδηγήσει στην ανεπαρκή πρόσληψη και κατεπέκταση έλλειψη απαραίτητων θρεπτικών συστατικών.

Δυστυχώς, η παραπάνω πραγματικότητα επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από τα αποτελέσματα της Πανελλαδικής Μελέτης Διατροφής & Υγείας ( ΠΑ.ΜΕ.Δ.Υ.) που πραγματοποιήθηκε με στόχο την εκτίμηση των χρόνιων νοσημάτων, των διατροφικών συνηθειών και του τρόπου ζωής του Ελληνικού πληθυσμού χρησιμοποιώντας αντιπροσωπευτικό δείγμα όλων των ηλικιών.

Η συγκεκριμένη έρευνα εκπονήθηκε από το Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έδειξε ότι μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού της μελέτης ΠΑΜΕΔΥ λαμβάνει ποσότητα χαμηλότερη της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης (Μ.Σ.Δ) σε βασικά θρεπτικά στοιχεία. Συγκεκριμένα:

  • Το 98% του δείγματος μελέτης έχει χαμηλή πρόσληψη σε βιταμίνη D.
  • Πάνω από το 66% του δείγματος μελέτης έχει χαμηλή πρόσληψη σε ασβέστιο.
  • Το 35% του δείγματος μελέτης έχει χαμηλή πρόσληψη σε σίδηρο.
  • Το 83% του δείγματος μελέτης έχει χαμηλή πρόσληψη σε φολικό οξύ.

Τα παραπάνω ευρήματα είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά και μας προβληματίζουν, μιας και οι συγκεκριμένες βιταμίνες και τα μέταλλα είναι απαραίτητα για τη φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού μας.

Εύλογα, δημιουργείται το ερώτημα τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες ή ποια τρόφιμα θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Ένα νέο προϊόν που συμβάλλει στην πρόσληψη των παραπάνω στοιχείων είναι το νέο ψωμί του τοστ με βιταμίνη D, φολικό οξύ, ασβέστιο και σίδηρο.

Το τοστ, που αποτελεί την πιο εύκολη καθημερινή διατροφική μας συνήθεια και είναι αγαπημένο snack όλων των ηλικιών και των 2 φύλων, τώρα γίνεται πιο ωφέλιμο με αυτό το ψωμί.

Απολαύστε το στο πρωινό, σε ενδιάμεσα γεύματα και ως ελαφρύ βραδινό και δώστε στο οργανισμό σας τα στοιχεία που έχει ανάγκη.

Γεωργία Καπώλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Επιστημονική Διευθύντρια ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ – ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέα Κορινθίας
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας