Κριθαροκουλούρα mini με τοματίνια, ανθότυρο, κάπαρη και ελαιόλαδο

Image Post
Κριθαροκουλούρα mini με τοματίνια, ανθότυρο, κάπαρη και ελαιόλαδο

Καλοκαιρινό, δροσερό και υγιεινό σνακ για όλες τις ώρες, με τοματίνια ανθότυρο κάπαρη και ελαιόλαδο. Τόσο απλά και νόστιμα.

Τι θα χρειαστείτε: mini Κριθαροκουλούρα 'το Μάννα' Ν.Τσατσαρωνάκης , τοματίνια, ανθότυρο, κάπαρη και ελαιόλαδο.

Εκτέλεση :

  • Βάζουμε στο πιάτο μας μια mini κριθαροκουλούρα 'το Μάννα' Ν.Τσατσαρωνάκης
  • Κόβουμε τα τοματίνια στα τέσσερα και τα βάζουμε πάνω στη mini κρυθαροκουλούρα
  • Βάζουμε 30 γρ. ανθότυρο
  • 1 κ.γ. κάπαρη
  • Ραντίζουμε με αλάτι και ελαιόλαδο
  • Σερβίρουμε !!

Εύκολο γεύμα, θαύμα της μεσογειακής διατροφής γιατί :

Η Κριθαροκουλούρα περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος B οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος όπως επίσης και φυτικές ίνες, πολύτιμες για τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου.

Ανθότυρο: Μια μερίδα τυρί 30 γραμμαρίων περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, κάλιο και πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας όπως επίσης και επαρκή ποσότητα βιταμίνης D,βιταμίνες Α και Β12.

Το ελαιόλαδο από την άλλη έχει αυξημένη περιεκτικότητα σε ακόρεστα λιπαρά, σε λιποδιαλυτές βιταμίνες και σε αντιοξειδωτικά συστατικά.

Η κάπαρη είναι εξαιρετικά πλούσια πηγή ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, νατρίου και ψευδαργύρου .Επιπλέον, οι σπόροι της περιέχουν λιπαρά οξέα, ωφέλιμα και ευεργετικά για τον οργανισμό μας.

Τοματίνια: εξαιρετική πηγή βιταμινών Α,C, Ε και Κ, Καλίου και Μαγγανίου. Επίσης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β6,φολικό,μαγνήσιο,φώσφορο, χαλκό και β-καροτένιο ενώ διαθέτουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση η οποία οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε λυκοπένη.