Θρεπτικό και Γρήγορο Πρωινό

Image Post
Θρεπτικό και Γρήγορο Πρωινό

Έχεις ακούσει αμέτρητες φορές τον όρο «το πρωί φάε σαν βασιλιάς» και όχι άδικα, μιας και το πρωινό αποτελεί ένα από το πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας.

Η πολύωρη βραδινή νηστεία, που φυσιολογικά συμβαίνει κατά τη διάρκεια του ύπνου, έχει ως αποτέλεσμα την εξάντληση των ενεργειακών αποθεμάτων.

Τη στιγμή λοιπόν που το σώμα σου χρειάζεται να ανακαλέσει όλη του την ενέργεια για να μπορέσει να επιτελέσει με επιτυχία τις πολυάριθμες καθημερινές του δραστηριότητες, η ενέργεια αυτή απουσιάζει.

Για εσένα λοιπόν που η μέρα σου αποτελείται από πλήθος πνευματικών και σωματικών δραστηριοτήτων, το ξεκίνημα της ημέρας σου είναι σημαντικό να συνοδεύεται από τη λήψη του κατάλληλου αλλά και γρήγορου πρωινού γεύματος, το οποίο θα σου προσφέρει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και την απαιτούμενη ενέργεια. 

Καθότι οι υδατάνθρακες αποτελούν το βασικό «καύσιμο» του οργανισμού, ξεκίνα από αυτούς!

Επίλεξε σύνθετους υδατάνθρακες με αυξημένη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, καθώς θα σε κρατήσουν χορτάτο περισσότερη ώρα, αποδεσμεύοντας και προσδίδοντάς σου ενέργεια σταδιακά. Αυτό δηλαδή ακριβώς που έχεις ανάγκη!

Θα τους συναντήσεις στα δημητριακά ολικής άλεσης, στη βρώμη και στην κινόα.

Επίλεξε λοιπόν για το πρωινό σου γεύμα μπουκιές καρπών που να περιέχουν αυτά τα συστατικά και ξεκίνα θρεπτικά και γευστικά την ημέρα σου.

Για μεγαλύτερη θρέψη, αλλά και απογείωση της γεύσης, επίλεξε εκείνες που περιέχουν φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Οι βιταμίνες και τα καλά λιπαρά δε θα πρέπει να λείπουν από το πρωινό σου!

Κι επειδή ο χρόνος σου είναι πολύτιμος, στο εμπόριο θα βρεις πολλές επιλογές που να συνδυάζουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, βοηθώντας σε να μειώσεις σημαντικά την προετοιμασία του πρωινού σου!

Μπουκιές από κινόα, ηλιόσπορο, σουσάμι και βρώμη συνδυασμένες με μύρτιλο, φουντούκι, καρύδα ή σοκολάτα αποτελούν εξαίρετες αλλά και εύγεστες επιλογές πρωινού.

Συνδύασέ τις με ημίπαχο γάλα ή γιαούρτι ή πρόσθεσέ τις σε κάποιο από τα smoothie σου.

Ο συνδυασμός τους με γαλακτοκομικά θα σου προσφέρει μεγαλύτερο κορεσμό και παράλληλα θα σε βοηθήσει να «μεταβολίσεις» καλύτερα το γεύμα σου.

Να θυμάσαι ότι το κλειδί για τη βέλτιστη θρέψη του οργανισμού σου δεν αποτελούν μόνο οι καλές διατροφικές επιλογές, αλλά και οι σωστοί συνδυασμοί αυτών!

Ιωάννα Βλάχου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Συνεργάτης της Ομάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
[email protected] [email protected]